fbpx

מה הסטורי של העסק שלך?

אני מאמינה שאנשים קונים אנשים.
אני יודעת, שאנשים זוכרים רגשות וסיפורים.
הרבה יותר מהבטחות שיווקיות שנזרקות לאוויר ופי כמה מאם רק תספרו להם
איך ומה אתם עושים.

גם אני למדתי בתואר שלי, "פרסום ותקשורת שיווקית" שלעסק צריך להיות
בידול, הבטחות, תועלות, שפה וקראייטיב מפוצץ. – הכל נכון.
אבל עוד למדתי שאנשים מתחברים למה שהמותג או האדם שמולו מספר לו.
כל אחד מהמקום שלו.

"כל אחד רואה או שומע (במקרה שלנו קורא) מאיפה שכואב לו.

איך אומרים?

"כל אחד רואה או שומע (במקרה שלנו קורא) מאיפה שכואב לו.
אז כן אנשים קונים אנשים, ואת הסיבה שבגללה הם עושים את הדברים.
ועל כן, אחד הדברים המשמעותיים ביותר שלקחתי לי מכל מקום שבו הייתי ולמדתי: בתואר , בשיעורי המשחק, בזמן שרקדתי על הבמה, בלימודי שפת הגוף ואפילו כשהייתי ברמנית שחייה מהטיפים שהיו משאירים לי, ובעיקר עכשיו כשאני
בת זוג ואמא הוא: " לחבר את מי שמולי לרגש"
זה נכון בחיים עצמם, זה נכון בסרטים וזה נכון גם בעסקים.
אז אחרי שכל החיים אני לומדת ואוספת לי כלים שעל פניו הם לא קשורים, הבנתי שהכל עניין של רגשות וחיבורים.
מאחורי כל עסק מצליח, עומד אדם שחשב, שעשה פעולות, שיצר,
שלקח סיכונים, ובנה ב 2 ידיים את העסק הזה.
זה לא לקח לו יומיים ואולי גם לא שנתיים.
אז בואו נביא את זה לקדמת הבמה, כי בתכלס? הכוכב? הוא אתה.
אתה מאחורי הקלעים, זה שמושך בחוטים.

זאת את שעליה רוצים לשמוע את הסיפורים, שהרימה הרים למרות שהיו לה בבית ילדים קטנים.
זאת את שלא ישנת לילות שלמים כדי לספק את המוצר בזמן לאנשים.
זה אתה שלקח הלוואה ושם את כל מה שהיה לו, גם את האומץ וגם את האמונה
והיום? העסק הזה מפרנס משפחות שלמות וגם אותך.
אביב המתולתלת מחזיקה מחברת

אז מה אם הייתי אומרת לכם ש – לשים את האור על הסיפור של העסק, על הסיפורים מאחורי האנשים שבנו אותו, על הרגשות והערכים שמובילים את העסק הזה ובעיקר את הסיבה שבגללה העסק הזה בכלל קיים לצד המוצרים והשירותים שלכם, יעשה הבדל משמעותי ועצום בתפיסת הלקוחות שלכם אתכם ?

מה אם הייתי אומרת לכם, שאם תספרו ללקוח שלכם את הסיפור הגדול דרך אותם הרגעים הקטנים והיום יומיים הוא יקנה את המוצרים והשירותים שלכם הרבה יותר?

אני בטח לא מחדשת לכם נכון? ויכול להיות שכבר יש לכם את הסיפור של העסק.

יש לי כמה שאלות ותענו לעצמכם בכנות.

האם הסיפור של העסק שלכם כתוב בצורה הנכונה והראויה?

האם הוא כתוב בצורה מסקרנת ולא מעייפת?

האם בתוך הסיפור הגדול שזורים רגעים  קטנים וכל כך גדולים ומשמעותיים?

האם אתם והעובדים יודעים לספר את הסיפור?

אם עניתם -לא, על כל השאלות, או אפילו על חלקן
אני אשמח להאיר את הסיפור שלכם ולצבוע אותו בצבעים ייחודיים
וביחד להביא אותו לקדמת הבמה.

אז איך זה בעצם עובד?

שלב 1

אני מגיעה אליכם לשמוע, לראות, להריח אתכם
אולי אצטרף גם לכמה פגישות, כדי להבין את העסק ואת המוצרים שלו לעומק
אבל הכי חשוב להכיר את הנפשות, האנשים שעושים את העסק למה שהוא.

שלב 2

תספרו לי על הרגע הגדול, שבזכותו אתם כאן היום.
תספרו לי גם על הרגעים הקטנים האלו היום יומיים והמרגשים.

שלב 3

נכתוב את הסיפור הייחודי של העסק,
את הסיפורים מאחורי האנשים,
נכניס לתוכו את הצבעים הייחודיים, את ההבטחות, הערכים, החזון,
אני מאמין של העסק והכל לפי שיטת מאמאלא.

שלב 4

מהסיפור הגדול נוכל לגם להאיר על ההבטחות השיווקיות ועל המוצרים.

אני מזמינה אתכם לתלתל אליי את הפרטים שלכם ממש כאן למטה.
וביחד נתחיל תהליך מדהים שנעשה בו קסמים נשלב את שיטת מאמאלא,
ננגיש את הסיפורים, הרגשות והאנשים, נבנה שפה ייחודית
ונגרום לעסק שלכם להאיר ולזהור. 

מתאים לעסקים גדולים וקטנים
שרוצים לקחת את העסק לשלב הבא ולחבר את הלקוח לרגש

רוצים לכתוב איתי את הסיפור של העסק שלכם? בואו נדבר.

או תלתלו אליי לוואטסאפ ונדבר

דילוג לתוכן