מי אני – שיטת מאמאלא
מה אני – מדייקת לאנשים ולעסקים את הגרעין המרכזי שלהם על מנת לעניין ולסקרן את הקורא/המאזין.
למה – כי הקצב של החיים היום הוא מהיר, אנשים מדפדפים וגוללים מהר ואנחנו חייבים להיות קצרים וחדים.
איך – בעזרת 4 שאלות בלבד!
סיקרנתי אתכם? המשיכו לקרוא …
אז מה היא בעצם שיטת מאמאלא?
אחרי שנים שאני כותבת,
לעצמי, לעסקים, כותבת ביחד עם נשים
הבנתי שיש משהו משותף 1 לכולם – כולם צריכים לפצח את הגרעין המרכזי שלהם.
וברגע שזה קורה, אז התוכן מתפוצץ!
מה זה אומר מתפוצץ? הופך להיות ויראלי!
איך אני אוהבת את המילים: מתפוצץ ו – ויראלי אבל רק כשזה קשור לתוכן!
אז איך התוכן יכול להפוך לויראלי?
ראשית ברגע שאנחנו מבינים מי אנחנו, מה אנחנו עושים ולמה,
אז ה- איך הופך להיות עבורנו טבעי יותר, מדויק יותר ונכון יותר.
הכתיבה הופכת לחלק מהיום יום שלנו, פתאום אנחנו יודעים על מה לשים את האור
וכל רגע במהלך היום יכול להפוך לפוסט בלוג או רעיון למאמר מקצועי.
והקהל שלנו? מבין הרבה יותר טוב את המסרים שלנו.
ולאט לאט, או מהר מהר, התוכן שלנו יקבל מעורבות גבוהה יותר,
ימשוך יותר תשומת לב, יקבל יותר שיתופים ויהפוך לויראלי יותר.
למה? כי יש את הנקודות שמחברות את כל הדברים.
ובחיים? הכל עניין של רגשות וחיבורים.
שיטת מאמאלא היא שיטה אשר מדייקת אותנו ואת התוכן שלנו:
התוכן הכתוב והתוכן הויזואלי.
היא שיטה המאפשרת לנו לראות את הדברים בצורה רחבה
ולאחר מכן מצמצמת אותנו אל מה שצריך באמת.
כאשר אני מתיישבת למלאכת הכתיבה עם נשים ועסקים
אני קודם כל נותנת להם את ה- משימה:
לכתוב את עצמם מהעיניים שלהם ולכתוב את עצמם מהעיניים של האחר.
4 שאלות: מי אני? מה אני? למה אני? איך אני?
מדהים איך תמיד יש פער בין איך שאנחנו רואים את עצמנו לבין איך שאנחנו חושבים שרואים אותנו.
שם העבודה האמיתית אגב , אבל זה כבר לפוסט אחר.
אחרי שאנחנו עונים על ארבעת השאלות, אני חופרת עוד קצת פנימה
וביחד אנחנו מדייקים את המסרים, את התשובות, מצמצמים את הפערים
ואז מתיישבים למלאכת הכתיבה עצמה.
בה אנחנו מצמצמים, מדייקים, וכמובן משאירים רק את מה שחשוב.
שיטת מאמאלא נולדה מתוך ההבנה שהיום המוח של אנשים "מחונך" לקריאה של
פוסטים קצרים ומדויקים, להקשבה אמיתית רק של כמה שניות עד שהדבר הבא נכנס לו לתוך הראש ומסיח את דעתו, ומתוך ההבנה שהיום לאנשים אין זמן ואין כח לקרוא הכל, הם מוצפים.
אלא אם כן הצלחנו לתפוס אותו כבר בהתחלה, אם אנחנו ממש ממש מעניינים אותו, או שאם הוא מעורב רגשית.
שיטת מאמאלא היא בעצם תקציר של סך הכישורים והיכולות שלנו.
היא שיטה שבה אנחנו מכניסים הכל בצורה מרוכזת ומדויקת על מנת לעניין את מי שמולנו בדרכנו המקצועית. – היא שיטה שבה אנו מעבירים את הערכים והבידול בצורה קצת יותר מתוחכמת,קצרה ועניינית. וכך למעשה אנו גורמים לאנשים להיכנס ולקרוא את הסיפור הייחודי שלנו או של העסק שלנו.
אני אוהבת לשלב את התוכן שכתבנו ע"י שיטת מאמאלא בפרונט.
באתר אינטרנט של העסק אני אוהבת שזה נמצא בעמוד הבית ומשם משפך חכם לקריאת הסיפור המלא של העסק.
במדיה הדיגיטלית – אנחנו נמצא ביחד משפט – סלוגן שכתוב בצורה קצרה וחדה.
בקורות החיים נכתוב את זה ממש בפסקה הראשונה (בצורה קצת שונה).
מה חשוב שנכתוב בעזרת שיטת מאמאלה?
חשוב שנשים בפרונט את הצבעים הייחודיים שלנו.
חשוב שאנשים יבינו מה הם השירותים שניתן לקבל דרכנו, גם אם לא נציין את
שמות השירותים במפורש, אנשים יוכלו לקבל את התמונה הגדולה
ולהחליט אם הם רוצים להיכנס לתוך הפרטים בתוכה.
חשוב שיהיה כתוב בצורה מדויקת ומהודקת, בשפה המתאימה למותג ובצורה מסקרנת.
רוצים לכתוב איתי את הסיפור שלכם?
תלתלו אלי